http://PDhost.net/ppc/index.php?section=serve&id=39&affid=1351&output=html دارم غرق میشم تو دریای گناه!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تبلیغات

چت روم یوس فان

تاریخ : دو شنبه 9 تير 1393
بازدید : 2045
نویسنده : 1

سلام
پسری خاک تو سرم که سه سالی میشه کارای خاک تو سری میکنم
ببخشید که به خودم بدوبی راه میگم اما...
گاهی وختا قید دهمه چیو میزنم و انجامش میدم گاهی هم مثل بلا نسبت همه عین هو سگ پشیمون میشم
پامیشم میرم هیئت توبه ی نصوح میکنم و میام خونه ولی بعد دوهفته دوباره همون اش و همون کاسه
گفتم 16سالمه.میخوام ازدواج کنم ولی مادرم مخالفت میکنه
یکی روهم میخوام اونم منو
نمیشه که بشه
فقط مطمئن نیستم که اونم منو میخواد یانه
چند باری نشستم با خدا عهد کردم که اگه بفهمم دوسم داره دست از این کارا بردارم البته دوباره با کمک خود خدا
ولی خدا هیچ جوری راست و ریستش نمیکنه
میسوزتم که تو ی خونواده ی مذهبی خفن بزرگ شدم و این غلطارو میکنم
امیدوارم خدا ستارالعیوبی کنه  و هیشکی گنده کاریمو نفهمه
حالا سوالم اینه روش ترک؟؟؟؟؟؟؟
الیته تمام مقالات رو خوندم
هماه چندین کتاب معتبر ولی هیشکدوم از روش ها حداقل برا من کار ساز نبوده
کمک!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دارم غرق میشم تودریا ی گناه!

 

پاسخ :

سلام


 سلام
همین طوری که نمیشه . یه سری مقدمات می خواد ، یه پیش زمینه هایی می خواد ، یه امکاناتی می خواد .
فرض کن امشب در یه جلسه ی خانوادگی موضوع رو به پدر و مادرت گفتی . اونا هم قبول کردند و موضوع رو به خانواده ی دایی اطلاع دادند ، از فردا می خوای چه کار کنی ؟

یادت باشه دخترها کسی رو که آویزون بابا باشه مرد نمی دونن . باید مستقل بشی . باید دستت توی جیب خودت باشه . اگه دایی ازت پرسید کی دست زنت رو می گیری و می بری خونه ی خودت، چی میگی ؟

طبیعتا 18 سالگی باید بری سربازی ، 20 ساله انشاءالله بر می گردی ، حداقل یه دو سه سالی لازمه که مقدمات مستقل شدن رو فراهم کنی . پس حداقل 11 سال باید اسم شما روی دختر دایی تون باشه .

توی این مدت مگه نمی خواید برید و بیاید ؟ پس لازمه که به هم محرم بشید . اگه محرم شدید می دونید دید مردم نسبت به دختر دایی تون عوض میشه ؟ 1 درصد احتمال بدید بعد از 11 سال شما باهاش ازدواج نکردید . می دونید به اون میگن بیوه ! بهش میگن دست خورده ؟! انشاءالله که چنین اتفاقی نمی افته .

یه مشکل دیگه ای که بعد از محرم شدن پیش میاد اینه که شما نمی تونید به مدرسه ای عادی برید ، یعنی وقتی بفهمن عقد یا محرم شدید کردید از مدرسه اخراج تون می کنن . یه فکری هم برای این موضوع بکن . 

یه مشکل بزرگتر هم هست . ازدواج فامیلی خطرناکه . می دونی ممکنه همون بچه ی اول شما مریض به دنیا بیاد ؟ اینجا رو بخون . همین طور اینجا رو . 

همراه درس خوندن به فکر یه کسب و کار هم باش . نمیشه که از بابا پول بگیری و برای همسرت هدیه بخری . اون ازت می پرسه ، با پول خودت خریدی یا با پول بابات ؟!

خدای نکرده اگه مریض بشه ، وظیفه ی توئه که خرجش رو بدی . تو باید اونو دکتر ببری . آمادگی داری ؟!
 
در کل قبل از مطرح کردن این موضوع ، یه راهکارهایی برای موقعیت هایی که عرض کردم پیدا کن . به بابات متکی نباش . نه این که بابات ممکنه کمک نکنه ، می دونی چیه ؟ زشته که یه مرد زن دار نگاهش به جیب باباش باشه ! مرد بودن آدم زیر سوال میره .

وقتی فکر همه چیز رو کردی ، مثل یه مرد برو به بابات بگو من دختر داییم رو می خوام . من عاشقشم . اگه قبول کردند که هیچی ، اگه قبول نکردند ممکنه مسخره ات کنن ، ممکنه بهت بخندن ، ممکنه بابا و مامان عصبانی بشن ، ممکنه تا مدت ها سوژه ی خنده ی اونا بشی .
می دونی چرا ؟! چون کاری که می خوای بکنی عجیبه . غیر طبیعیه .

اومدیم و بابا و مامان راضی شدند و به دایی و زن دایی گفتند . دو احتمال داره . با کمال میل راضی میشن . در این صورت برو به فکر درآمد ، خونه ، مستقل شدن ،‌محرمیت ، مدرسه ی بزرگسالان برای همسرت و خودت و  ... باش .
یه احتمال دیگه هم وجود داره . ممکنه به سلامت عقلی پدر و مادرت و خودت شک کنن . به اونا حق بده . در این صورت مضحکه ی کل فامیل میشید .

یه پیشنهاد برات دارم . فعلا از فکر دختر دایی بیا بیرون و چیزی نگو . به زندگی عادی خودت ادامه بده . سخت درس بخون . تابستون ها هم برو یه مهارتی رو یاد بگیر . تا بتونی یه سرمایه ای جور کنی . وقتی که از سربازی برگشتی شما 20 سالت شده و اون هم 18 سالش شده . اونوقت می تونی موضوع رو مطرح کنی . ولی باز مشکلات ازدواج فامیلی حل نشده باقی می مونه . همین طور این سوال باقی می مونه که آیا دختر دایی با وجود این همه مشکلات می خواد با شما ازدواج کنه یا نه ؟ آیا خواستگاری بهتر از شما خواهد داشت یا نه ؟ و ... .

می بینی که اگه از فکرش نیای بیرون ، مسیر زندگیت تغییر می کنه . موقعی که هم سن و سالهای تو به فکر بازی و باشگاه و طرفداری از فلان تیم و ... هستند ، تو باید زندگی رو به خودت و خانواده ات تلخ کنی . موقعی که دوستانت دارن برای تفریح و سرگرمی برنامه میریزن تو باید به فکر این باشی که چطور چشمت رو از جیب بابات دور نگه داری .

از من میشنوی ، الان وقتش نیست سنگینی بار این همه مشکل رو به دوش بکشی .

چند سوال :

چی میشه که تحریک میشید ؟!

می تونید 10 دقیقه ی بحرانی رو پشت سر بذارید ؟

 


پورتال  تفريحي يوس فان



:: برچسب‌ها: 'KHI ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سایت تخصصی اموزش رابطه جنسی و زناشویی و آدرس jensi2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com